rebeckacoll

Direktlänk till inlägg 26 december 2011

TRÖTT

Av Rebecka Coll - 26 december 2011 12:38

Godmorgon kära läsare :)
Igår var det någon storm som drog in, "dagmar" hette den tydligen..

Men ändå trotsade älsklingen min vädret och åkte hit för att ge mig julpresenter, han är bäst!


Detta med 30 dagar har ju skjutits upp mer och mer, men det är mest för att jag tycker det är tråkigt, så jag återgår nog till vanligt bloggande, eller kommer jag bara göra dagarna ibland, när jag känner för det alltså ;)

I torsdags slutade vi skolan för ett välförtjänt jullov som jag har längtat efter!

Vi fick också våra julbetyg så att man kan se lite hur man ligger till, om man behöver jobba extra på något ämne osv. Jag blev ganska nöjd med mina betyg faktiskt och det är ganska ovanligt att jag blir nöjd med någonting!


Idag är det mellandagsrea tror jag väl, men vem orkar stressa nu, det är dåligt väder ute och man är bara så trött på blåsten, nej usch, ingen mellandagsrea för mig inte!

Utan idag blir det mest att slappa och springa lite tror jag.


Hoppas ni har haft en super bra jul, och har massa skoj inbokat nu på jullovet!

 

 

[en liten julbild på mig och min syster]


Puss


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka Coll - 23 november 2012 11:33

Har börjat logga på nattstad istället, www.nattstad.se/Rebeckacoll , checka in den istället!  Puss och kram, syns där! ...

Av Rebecka Coll - 16 juli 2012 01:28

redigerade några bilder från skolavslutningen lite snabbt, så här har ni dom!                   ...

Av Rebecka Coll - 9 juli 2012 16:28


Köpte ett par nya shorts idag i stan. tyckte dom var verkligen 'the typical rebko'-style så var tvungen att köpa dom. dom är förövrigt jävligt sköna och goa att ha på sig. dessa kommer användas flitigt i sommar.      Köpta på gina tricot för rea...

Av Rebecka Coll - 8 juli 2012 23:13

Jag har seriöst dom bästa vännerna i världen. vi är ju det skönaste gänget i världen och bara för att vi börjar olika gymnasium och linjer så kommer detta nog inte skilja oss åt så mycket. vi kommer fortfarande ha kvar våra taccokvällar, spelkvällar ...

-

Av Rebecka Coll - 8 juli 2012 16:23

Funderar på att börja blogga på nattstad istället... vad tycker ni? :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards