rebeckacoll

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Rebecka Coll - 17 december 2011 10:05

Dag 4 - något som stör mig

något som verkligen stör mig, är när man drar alla över en kant. har några kompisar och familjemedlemmar som gör så och då blir jag verkligen så förbannad. och med att dra alla över en kant menar jag, att någon säger t.ex. "Alla spanjorer är dumma i huvudet", ursäkta?

Har du träffat alla spanjorer i hela världen eller?

Man kan inte säga en sådan idiotisk kommentar ifall man inte träffat alla i hela världen.

Åhhhh, jag blir så förbannad!

 


Puss

Av Rebecka Coll - 17 december 2011 09:50

hej mina fina bebisar!

glömde blogga igår men hoppas detta var okej ;)


Dag 3 - En rolig kväll

Enligt mig, så är alla kvällar roliga ifall man någongång under kvällen skrattat ;)

 


Ovido - Quiz & Flashcards