rebeckacoll

Direktlänk till inlägg 23 april 2012

BARA FÖR MATILDAS SKULL

Av Rebecka Coll - 23 april 2012 20:47

Hejhej, bloggar bara för matildas skull, hon längtar efter att jag bloggar, sötfia!

 

söta flickor, matilda och jag


Idag hade vi spexfoto, jag och min kompis var "skejtare" och var skit coola ;)

Bjuder på en vacker bild från idag!


 



Och om 5 dagar händer något väääääääääldigt spännande... och jag längtar ;)

Men än så länge är det en hemlis, så gissa på ;)


Nej, nu ska jag fortsätta med.. viktigare saker än det här, ciiiiaaao :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka Coll - 23 november 2012 11:33

Har börjat logga på nattstad istället, www.nattstad.se/Rebeckacoll , checka in den istället!  Puss och kram, syns där! ...

Av Rebecka Coll - 16 juli 2012 01:28

redigerade några bilder från skolavslutningen lite snabbt, så här har ni dom!                   ...

Av Rebecka Coll - 9 juli 2012 16:28


Köpte ett par nya shorts idag i stan. tyckte dom var verkligen 'the typical rebko'-style så var tvungen att köpa dom. dom är förövrigt jävligt sköna och goa att ha på sig. dessa kommer användas flitigt i sommar.      Köpta på gina tricot för rea...

Av Rebecka Coll - 8 juli 2012 23:13

Jag har seriöst dom bästa vännerna i världen. vi är ju det skönaste gänget i världen och bara för att vi börjar olika gymnasium och linjer så kommer detta nog inte skilja oss åt så mycket. vi kommer fortfarande ha kvar våra taccokvällar, spelkvällar ...

-

Av Rebecka Coll - 8 juli 2012 16:23

Funderar på att börja blogga på nattstad istället... vad tycker ni? :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards