rebeckacoll

Alla inlägg under april 2012

Av Rebecka Coll - 29 april 2012 18:06

Hejhej, bloggen har legat nere nu ett tag, har fortfarande ingen lust att blogga, men hoppas att det ändras snart! :)

Jag var iallafall varit på gekås igår och tänkte visa vad jag köpte :)



 

Ett par örhängen. tyckte de var ganska söta.


En ansiktsskrubb som luktar guuudomligt!


 

Tofsar, alltid behövligt då de försvinner lika snabbt som man köper dom!   


  

En gullig liten sminkväska!


 

En foundationborste, för att lättare jämna ut foundationen :)


 

En liten foundation, behöver inte så stor då jag inte alltid kommer använda den :)


 

Ett puder som jag vet är väldigt bra, så jag köpte ett nu :)

(framifrån)


 

(innuti)


 

Mina efterlängtade kära vita converse!     (köpta på skoboo som ligger bredvid gekås)


 

Ett par hörlurar, eftersom jag har slarvat bort mina de senaste dagarna heheheheh..


 

Lite gulligt presentpapper + snöre och rosetter ;)

Och som alltid när man är på gekås så slank det ner lite godis och sådant i korgen också :D


Nej, nu har jag inget mer att säga faktiskt.. ska kolla klart på mitt program och sen plugga lite! :)


Av Rebecka Coll - 23 april 2012 20:47

Hejhej, bloggar bara för matildas skull, hon längtar efter att jag bloggar, sötfia!

 

söta flickor, matilda och jag


Idag hade vi spexfoto, jag och min kompis var "skejtare" och var skit coola ;)

Bjuder på en vacker bild från idag!


 



Och om 5 dagar händer något väääääääääldigt spännande... och jag längtar ;)

Men än så länge är det en hemlis, så gissa på ;)


Nej, nu ska jag fortsätta med.. viktigare saker än det här, ciiiiaaao :*

Av Rebecka Coll - 3 april 2012 15:30

Sjuk idag igen... suck.

Är så trött på att vara sjuk hela tiden, jag förlorar både tid och utbildning på det, i och med att jag inte orkar gå till skolan då jag är sjuk, så missar jag den undervisningen och man kommer efter i skolan.

Har nog sammanlagt varit borta 2 eller 3 veckor från skolan bara denna månaden. helt sjukt. jag har aldrig varit borta så här länge från skolan innan. nu låter jag som värsta pluggisen men nej, det är jag veeeeerkligen inte.


Och jag saknar mina kompisar. jag har inte träffat dom så mycket nu på den senaste tiden och det gör mig ledsen :(


 

Två vackra bilder på mina vänner och mig!

Ovido - Quiz & Flashcards