rebeckacoll

Direktlänk till inlägg 29 april 2012

GEKÅS

Av Rebecka Coll - 29 april 2012 18:06

Hejhej, bloggen har legat nere nu ett tag, har fortfarande ingen lust att blogga, men hoppas att det ändras snart! :)

Jag var iallafall varit på gekås igår och tänkte visa vad jag köpte :)



 

Ett par örhängen. tyckte de var ganska söta.


En ansiktsskrubb som luktar guuudomligt!


 

Tofsar, alltid behövligt då de försvinner lika snabbt som man köper dom!   


  

En gullig liten sminkväska!


 

En foundationborste, för att lättare jämna ut foundationen :)


 

En liten foundation, behöver inte så stor då jag inte alltid kommer använda den :)


 

Ett puder som jag vet är väldigt bra, så jag köpte ett nu :)

(framifrån)


 

(innuti)


 

Mina efterlängtade kära vita converse!     (köpta på skoboo som ligger bredvid gekås)


 

Ett par hörlurar, eftersom jag har slarvat bort mina de senaste dagarna heheheheh..


 

Lite gulligt presentpapper + snöre och rosetter ;)

Och som alltid när man är på gekås så slank det ner lite godis och sådant i korgen också :D


Nej, nu har jag inget mer att säga faktiskt.. ska kolla klart på mitt program och sen plugga lite! :)


 
 
Elin

Elin

26 juni 2012 17:49

vad kostade conversen?:)

http://elinsvarld.devote.se

Rebecka Coll

28 juni 2012 18:28

700 tror jag :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka Coll - 23 november 2012 11:33

Har börjat logga på nattstad istället, www.nattstad.se/Rebeckacoll , checka in den istället!  Puss och kram, syns där! ...

Av Rebecka Coll - 16 juli 2012 01:28

redigerade några bilder från skolavslutningen lite snabbt, så här har ni dom!                   ...

Av Rebecka Coll - 9 juli 2012 16:28


Köpte ett par nya shorts idag i stan. tyckte dom var verkligen 'the typical rebko'-style så var tvungen att köpa dom. dom är förövrigt jävligt sköna och goa att ha på sig. dessa kommer användas flitigt i sommar.      Köpta på gina tricot för rea...

Av Rebecka Coll - 8 juli 2012 23:13

Jag har seriöst dom bästa vännerna i världen. vi är ju det skönaste gänget i världen och bara för att vi börjar olika gymnasium och linjer så kommer detta nog inte skilja oss åt så mycket. vi kommer fortfarande ha kvar våra taccokvällar, spelkvällar ...

-

Av Rebecka Coll - 8 juli 2012 16:23

Funderar på att börja blogga på nattstad istället... vad tycker ni? :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards