rebeckacoll

Alla inlägg under februari 2012

Av Rebecka Coll - 29 februari 2012 20:34

Jag vet inte vad jag ska skriva längre, känns så meningslöst liksom.


Aja, kan väl berätta lite om min skola eller något.

Vi hade ett projekt som heter "hälsa" och som är ett samarbete mellan svenska, idrott och bild :)

Man ska skriva om träning, motion och hälsa och sen ta bilder till det :)

Och jag är klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, känns gött som fan :)

Men har nu kvar en SO-uppsats som är väldigt väldigt väldigt väldigt tråkig!


Kan berätta om min helg också, eller aa, mitt lov :)

Under lovet har jag bara sovit, och inte gjort så mycket då min kärlek var i norge :(

Sorgligt men sant.. så sova och plugga är det enda jag har gjort :)

Sen i helgen på söndagen, så åkte jag iväg klockan 10 på morgonen för att kolla på min plastpappas judo-uppgradering.

Kände mig väldigt stolt då jag satt där, för att var faktiskt imponerade utav honom då han flög runt som en liten ninja.. ;)


Det var också någon danstävling på undervåningen, som dom hade bugg, dubbelbugg och lindyhop.

Saknar faktiskt att dansa.. även fast jag inte är så bra på det! ;)


Nej, nu skiter jag i detta..


KYSS KYSS

 







Ovido - Quiz & Flashcards