rebeckacoll

Alla inlägg under mars 2012

Av Rebecka Coll - 30 mars 2012 22:11

Idag har jag gått i skolan till kvart i 10. sen åkte jag iväg på möte och sedan tillbaka till skolan igen. trist men snart är det lov iaf.

Fick iallafall träffa min baby som jag saknar något otroligt då jag är sjuk hela tiden, så jag ligger hemma och bara saknar honom hela tiden. det kan inte vara riktigt nyttigt att sakna någon så mycket.


I helgen händer det inte något speciellt eftersom jag ska fokusera mig på att bli frisk först och främst. eventuellt blir det att träffa baby, men det vet han inte än hihi.


Snart händer det någonting väldigt spännande, är så sjukt taggad!
tänker dock inte avslöja något än.. så gissa på ;)

Av Rebecka Coll - 30 mars 2012 20:45

Jag ska behålla den här stunden i mitt huvud en stund. så när jag känner att allt blir för jobbigt så tar jag fram minnet med oss två. och då blir jag glad igen. när jag behöver koppla bort. sluta tänka. sluta tänka. och tänka på annat.

 

Av Rebecka Coll - 29 mars 2012 19:06

Hejhej, sitter och kollar på family guy och småsover lite.


Idag har det inte hänt så mycket då jag är sjuk igen (suck..) utan har mest lyssnat på musik och försökt göra mig själv frisk genom positivt tänkande ;)

Det har ju blivit en liten blogg paus nu, detta beror på att det har hänt lite grejer som är on my mind 24/7 och kan då alltså inte tänka på annat, som att t.ex blogga :)

Men jag hoppas att det ordnar sig snart så jag kan må lite bättre :)


Snart är det dags för den godaste maten i världen, nämligen pannkakor!


 

Bild från http://weheartit.com/




/ RebeckaColl   


Av Rebecka Coll - 25 mars 2012 16:02

Härligt väder vi har fått!

Lunchen planeras alltså ute i vårat fina "påväg-mot-sommaren" väder.

Jag håller tummarna för att man ska bli så här brun i sommar, om inte mer!

 

(bild från sommaren 2011)

Jag kanske inte ser så brun ut, men det var jag!


Aja, duschen väntar, pusspuss!


( glöm inte kolla in MY MOLIN's blogg, det är 6 dagar kvar tills hennes lilla bebis kommer, och på bloggen har man fått följa varje dag igenom graviditeten och hon kommer självklart fortsätta efter lilla bebisen är född ;)
så gå in och kolla, så ser ni också vad lilla bebisen ska heta osvosv :D )

Här har ni länken till den bästa mamman i världen ;)


 http://morsanmy.blogg.se/

Av Rebecka Coll - 25 mars 2012 13:04

Kom hem för ett tag sen, och sitter nu och kollar på "girls of the playboy mansion" :)


Jag gick upp vid 9 tiden, klädde på mig och käkade frukost sen kom morfar och hämtade mig och vi åkte upp till skjutbanan. De behövde nämligen lite foton på laget och sådant till deras hemsida och då ställde jag ju så klart upp! :)

men när vi väl kom dit så visade det sig att inte alla kunde komma, så det fick bli lite foton på när de sköt och sådant istället, blev ganska nöjd med korten faktiskt :)

Tänkte jag skulle visa lite bilder här lite senare.


I eftermiddag så ska jag åka iväg till min älskling och mysa lite, har ju varit sjuk så länge nu, så har knappt träffat honom :(

Mår fortfarande inte helt 100 % men det får väl gå ändå! :)

 

 




-

Av Rebecka Coll - 24 mars 2012 13:12

        6 saker som ni kanske inte visste om mig:

  1. Jag älskar att kolla på dokumentärer, det är enligt mig bättre än vanlig film.
  2.  När jag blir vuxen vill jag bli läkare.
  3. Jag sätter mig alltid med läxor och prov dagen innan, eller så gör jag bara dom inte.
  4. Jag tycker inte om att ta för mig, och är alltså ganska blyg.
  5. När jag var liten så ville jag bli polis, cowboy, riddare eller flygvärdinna.
  6. Jag är väldigt rädd för hastiga rörelser och höga ljud.


    

Bjuder på en gullig liten bild från sommaren, då jag och min syster tog flyget ner till spanien :)


-

Av Rebecka Coll - 23 mars 2012 10:05

  


WE FEAR REJECTION,
WANT ATTENTION,
CRAVE AFFECTION, AND

DREAM OF PERFECTION



Ovido - Quiz & Flashcards