rebeckacoll

Alla inlägg under juni 2012

Av Rebecka Coll - 28 juni 2012 12:59

 

I början utav matchen såg det ut ungefär så här, kunde inte bry mig mindre om den.. satt på mobilen och spelade och smsade med folk..


 

Men i slutet hejade jag på, och när dom vann så skrek jag så högt att andra sidan jordklotet hörde!

Förra året vann spanien VM, så nu hoppas jag att dom tar hem EM också!


För några dagar sen så var jag och min familj på kolmården och hade det så mysigt som man kan ha det i spöregn... alltså inte så jätte mysigt, men jag fick iaf se det jag var ute efter, alltså lejonen och vargarna!

Gick även på deras delfinshow och det var en riktigt roligt upplevelse som jag nog aldrig kommer glömma.

Efter två dagar på kolmården och en natt på deras trevliga vildmarks hotell så åkte vi hemåt, och jag har nog aldrig varit så glad över att få åka hem!

 

Fick även tag på en vacker ballong i barnens lekhörna på hotellet, men glömde den i min hotellsäng.. :(


Nu ska jag ut och sola och bli brun, ha de bra mina fina!




Update: Menar ju såklart att dom vann VM 2010 ;)

Av Rebecka Coll - 22 juni 2012 20:12

Midsommar idag, det sög rätt så hårt!

Tillbringade dagen i morfars fotölj med mobilen i högsta hugg och hade tänkt tillbringa kvällen hemma i soffan med en dålig film men hörde av mig till räddarna i nöden, olivia och nathaliten och ska nu på fezt hemma hos olvan!

 

oredigerad ful bild på mig... men kunde inte bry mig mindre!

cya later!



Av Rebecka Coll - 14 juni 2012 08:14

ligger just nu i sängen, ska strax gå upp och börja fixa mig. sedan bär det iväg hem till sanko. kan inte fatta att jag slutar nian idag... känns helt overkligt, att efter sommaren så kommer jag gå på gymnasiet.men jag har ju valt en bra linje så de ordnar sig nog!nej nu får jag allt gå upp innan klockan blir allt för mycket.. ciaaaaoo!

Av Rebecka Coll - 13 juni 2012 22:09


 

 

Klänning - Lindex


Halsring - Ur&penn


Skor - converse

 

 


Idag hade vi klassmiddag, sista lunchen med min klass  och jag är superglad!

Visst kommer det bli tråkigt att lämna alla, och att lämna skolan, men nu har man en chans att börja om på nytt, träffa nya människor och få nya uppfattningar om livet.


Imorgon är det skolavslutning, och jag är taaaaaaaggad!

Jag drar till sanko på morgonen, så fixar vi oss och så skjutsar hennes mamma oss till skolan. Avslutningen börjar kl 11, och efter den så blir det middag med familjen, efter middagen så drar jag till elin och fixar mig och sen vid halv 6 så drar jag och elin och alla tångabergare till en i klassen som anordnar våran klassfest! så kommer vi chilla där och sedan cykla hela klassen in till stan och lyssna på årets artist, NEW KID.

 

Jag har även gjort slut med min pojkvän av lite olika anledningar, och är ganska upprörd över detta så om ni vill muntra upp mig med en trevlig kommentar så får ni mer än gärna göra det!


Får se om jag hinner blogga imorgon... annars så hörs vi i övermorgon!

Ciaaaaaaaaaaao

 

 

 

Följ mig på instagram: RebeckaColl

Ovido - Quiz & Flashcards