rebeckacoll

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Rebecka Coll - 18 december 2011 22:57

Dagens klädsel :)

 

Jeans - Gina Tricot

Linne - HM

Tröja - HM

Halsduk - Gina tricot

Skor - Svart uggs, skopunkten


Puss

Av Rebecka Coll - 18 december 2011 22:39

Dag 5 - En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig själv

  

1. Jag älskar Simon.

2. Jag älskar mina vänner.

3. Jag är livrädd för clowner och spöken och tjuvar.

4. När jag var liten var jag tvungen att ha en hjälm, för jag ramlade så ofta.

5. Det första jag kollar på, på en människa är ögonbrynen.

6. Jag ska gå estet-musik på gymnasiet.

7. Jag kan dock inte sjunga eller spela något instrument.

8. Jag älskar att läsa.

9. I mitt rum har jag en turkos adventsstake.

10. Vi har en vit julgran med färgglada kulor i.

 

 

Puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards