rebeckacoll

Direktlänk till inlägg 14 december 2011

TRÖTT...

Av Rebecka Coll - 14 december 2011 20:36

Dag 1 - Lite om mig själv.

Dag 2 - Morgon rutiner
Dag 3 - En rolig kväll
Dag 4 - Det här stör mig
Dag 5 - En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig själv
Dag 6 - 10 saker jag gillar
Dag 7 - Min närmaste vän
Dag 8 - Ett pinsamt minne
Dag 9 - Vad jag hade på mig idag
Dag 10 - Det här saknar jag, (kan vara djur, människa, vad som helst)
Dag 11 - Det här är jag dålig på
Dag 12 - Det här är jag bra på
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Det här är jag beroende utav
Dag 17 - Mitt favoritminne
Dag 18 - Det sjukaste jag har gjort
Dag 19 - Vilken sport jag tränar/tränat & åsikt
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med en dag, & varför
Dag 21 - Det här får mig att gråta
Dag 22 - Någon jag ser upp till
Dag 23 - Något som får mig att må bra
Dag 24 - Mina produkter jag använder
Dag 25 - Min favorit bild
Dag 26 - Mitt/mina syskon
Dag 27 - En hemlighet
Dag 28 - Mina rädslor
Dag 29 - Mitt bästa köp
Dag 30 - Den här månaden
 
 
Och detta börjar idaaaaaaaag :D <3
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka Coll - 23 november 2012 11:33

Har börjat logga på nattstad istället, www.nattstad.se/Rebeckacoll , checka in den istället!  Puss och kram, syns där! ...

Av Rebecka Coll - 16 juli 2012 01:28

redigerade några bilder från skolavslutningen lite snabbt, så här har ni dom!                   ...

Av Rebecka Coll - 9 juli 2012 16:28


Köpte ett par nya shorts idag i stan. tyckte dom var verkligen 'the typical rebko'-style så var tvungen att köpa dom. dom är förövrigt jävligt sköna och goa att ha på sig. dessa kommer användas flitigt i sommar.      Köpta på gina tricot för rea...

Av Rebecka Coll - 8 juli 2012 23:13

Jag har seriöst dom bästa vännerna i världen. vi är ju det skönaste gänget i världen och bara för att vi börjar olika gymnasium och linjer så kommer detta nog inte skilja oss åt så mycket. vi kommer fortfarande ha kvar våra taccokvällar, spelkvällar ...

-

Av Rebecka Coll - 8 juli 2012 16:23

Funderar på att börja blogga på nattstad istället... vad tycker ni? :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards