rebeckacoll

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Rebecka Coll - 3 januari 2012 00:24

Dag 4: En bild som visar hur du mådde förut.


jag fattar inte riktigt vad man menar med denna frågan..

men jag tolkar den på mitt egna sätt!


  


detta är jag och min bror för 1 år sedan.

som ni ser är jag inte riktigt lik mig.

På den tiden, mådde jag riktigt dåligt utav olika anledningar, och det kan man se på mina insjunkna kinder eller benen som sticker ut vid halsen.

Jag var väldigt underviktig osv.

Jag valde denna bilden för att ni ska se att, det är aldrig försent att rädda sig själv.

Det finns alltid hopp, bara man är villig att tro på det.

Av Rebecka Coll - 3 januari 2012 00:03

Dag 3: En bild på den personen som vet mest om dig.


Jag fick tänka mycket innan jag kunde lista ut vem som vet mest om mig... men det slutade faktiskt med en gammal vän som jag inte pratar så mycket med längre, men som vet mina mörkaste och ljusaste stunder.


  


Sanna

Ovido - Quiz & Flashcards